Позитивний відгук
«
Дуже хороший підхід до клієнта. Все розкажуть, підкажуть. Сподобалося те, що тебе не намагают ...» Олег Київ |
«
Відмінний рибальський інтернет магазин. Потрібний був подарунок для кума, підказали і допомог ...» Василь Борзна |
«
Искала подарок мужу на День рождение. Хотелось купить что-то по рыболовной тематике, так как ...» |
Вибираючи подовжувач румпеля, грунтується на характеристиках і показниках вашої човни. Для човна довжиною 2 метри і більше підійде телескопічна модель. Фіксований стандартний румпель особливо міцний і надійний.
Назву цей вид подовжувача отримав завдяки своїй функціональній особливості: він розкривається як телескоп, подовжуючи до 50 сантиметрів і більше. Деякі підтипи такої фурнітури можуть бути особливо довгими.
Стандартний подовжувач румпеля має ряд переваг, які роблять його одним з найбільш затребуваних видів серед споживачів. У цей список входять:
Головні критерії вибору подовжувача румпеля - довжина і діаметр рукоятки.
Як нам вже відомо, довжина захоплення підрозділяється на фіксовану і телескопічну. Перший варіант більш простий і не вимагає володіння спеціальними навичками використання агрегату: навіть новачок в цій справі зможе за кілька хвилин зрозуміти, як його використовувати. Другий варіант дозволяє збільшувати довжину, регулюючи ключові параметри експлуатації.
Товщина рукоятки має важливе значення. За цим критерієм моделі поділяються на 2 види - з діаметром 35-45 і 45-52 мм. Бувають і ручки 25 мм: в такому випадку вони відносяться до першого типу і комплектуються гумовими вкладишами. Така комплектація допоможе забезпечити щільну фіксацію ручки під час руху і комфортне користування нею.
Доцільність використання подовжувача румпеля повністю виправдовується підвищенням коефіцієнта корисної дії. Простіше кажучи, продуктивність експлуатації човна і її продуктивність зростають в рази. Недолік у подовжувача один: при його використанні можуть бути складності з крутими розворотами на човні, особливо на 180 градусів. Але досягається інший позитивний ефект: легше змістити центр ваги човна до передньої частини.