Надувні човни, виконані з ПВХ, знайшли чималу популярність, яка рік від року все зростає. Така за ..
На перший погляд завдання по вибору якоря здається простою і не викликає ніяких труднощів. Але на ..
Позитивний відгук
«
Дуже хороший підхід до клієнта. Все розкажуть, підкажуть. Сподобалося те, що тебе не намагают ...» Олег Київ |
«
Відмінний рибальський інтернет магазин. Потрібний був подарунок для кума, підказали і допомог ...» Василь Борзна |
«
Искала подарок мужу на День рождение. Хотелось купить что-то по рыболовной тематике, так как ...» |
Ви любите швидкі прогулянки по воді і не хочете витрачати зайвих зусиль? Потрібно пройти по водній акваторії кілька кілометрів до місця риболовлі або підводного полювання? Переваги хорошого човнового мотора зрозумілі будь-якому рибалці, мисливцеві, любителю відпочинку на воді.
Човен з мотором дає динаміку і водний драйв, дозволяє здійснювати тривалі прогулянки, не залежати від сили своїх рук або вітру. При бажанні можна укомплектувати своє плавзасіб веслами і вітрилами, якщо раптом набридне рухатися з мотором. Але набридне навряд чи. Пропозицій на ринку досить і підібрати відповідний двигун для човна, який влаштує за ціною, зовсім не складно.
Як вибрати модель, яка забезпечить максимум задоволення, комфорту і збереже кошти? Пропонуємо кілька корисних порад з оптимальної експлуатації човнового мотора.
Мотори для човнів бувають чотиритактними або двотактними. Потрібно дивитися на характеристики конкретного агрегату, щоб визначитися, який підійде для вашої човни найкраще.
Найчастіше використовують двотактні мотори. Кожен такт цих агрегатів робочий, звідси і назва. Потужність практично відповідає чотиритактним моделям, але двотактні помітно дешевше, легше. Це кращий варіант для невеликих човнів і для тих, хто любить швидко додати швидкість. Важливо, двухтактная модель конструктивно набагато простіше, скорочуються витрати на ремонт, запчастини для такого підвісного човнового двигуна завжди знайдуться в будь-якому спеціалізованому сервісі або магазині.
Двотактний човновий двигун без проблем буде споживати бензин класом нижче, але цей агрегат "прожорливее" чотиритактного (350-400 грамів пального на годину проти 200-250).
Двотактні двигуни галасливі на максимальній швидкості. Присутність масла в паливній системі цих моделей дає шлейф диму. Трапляється, що замасліваются свічки запалювання таких агрегатів, тоді витрата палива ще підросте.
Чотиритактний двигун майже безшумний, це незамінна якість для спінінгістів і деяких інших категорій рибалок, особливо для учасників професійних змагань з ловлі риби. Можна пересуватися по воді дуже повільно, плавно і тихо. Перевагою є більш високий ККД і економічність чотиритактного двигуна. За всі плюси доведеться заплатити: чотиритактний мотор рази в два дорожче двухтактного тієї ж потужності. Але тільки за рахунок економії палива він може швидко виправдати зайві витрати на покупку, а переваги залишаться.
Варто звернути увагу, що чотиритактні двигуни набагато більш вимогливі до умов перевезення.
Багато хто віддає перевагу орієнтуватися на країну виробництва двигуна і бренд виробника. Хорошу репутацію мають американські і японські бренди, вони випускають порівнянні за ціною, надійні мотори. Китайські варіанти дешевше на 30-40%. Традиційно вони майже скопійовані з японських і американських, але якість і надійність китайської продукції поки нижче. Вибір моделі залежить як від фінансових можливостей власника човна, так і від інтенсивності експлуатації мотора. Якщо двигун буде в активній експлуатації, надійність важливіше ціни.
Ремонт продукції недостатньо високої якості може обійтися дорожче, як і простої самого човна.
Щоб організувати економічну експлуатацію човнового мотора, потрібно вважати, яка потужність для вас оптимальна. Це нескладно: потрібно скласти вага самого човна з обладнанням, двигуна, пасажирів, яких ви зазвичай берете з собою, необхідних їм речей. Суму в кілограмах потрібно розділити на двадцять (для суден з килеватим днищем для навігації у відкритому морі), або на двадцять п'ять (для судів малокілеватих або плоскодонних).
Для катамаранів або невеликих вітрильників потужність двигуна розраховують інакше, від повної водотоннажності судна.
До речі, деякі виробники комплектують човнові мотори малої потужності вантажним редуктором, він дає додаткове зусилля тяги.
Має значення і оптимальний вибір відстані від місця самого верхнього кріплення двигуна до антикавітаційної плити над гребним гвинтом. Вибір дейдвуда ( "довжини ноги") підвісного мотора залежить від характеристик двигуна.
Є чотири стандартні варіанти дейдвуда:
Для моторів могутніше 25-30 кінських сил потрібна електрична пускова система. Для запуску двигуна меншої потужності буде достатньо ручної системи.
Питань більше не залишилося? Тоді вважайте, вибирайте, купуйте відповідний для вашої човни мотор і насолоджуйтеся всіма можливостями відпочинку або активності на воді!